اموزش حرکت های بدنسازی – عضلات سینه (Incline Dumbbell Press)

در قسمت تناسب اندام ، یکی از حرکت های بدنسازی  که بر روی ماهیچه های سینه تمرکز می کند را معرفی می کنیم.

جی دی سعی می کند که از اصطلاحات انگلیسی حرکات استفاده نماید تا با لغات جهانی این حرکات در رشته بدنسازی نیز آشنایی داشته باشید.

حرکت با کابل-جی دی - 1حرکت: Incline Dumbbell Press

نوع حرکت : قدرتی

محل اصلی تاثیر گذاری : سینه

تجهیزات :دمبل

سطح : مبتدی

 

نحوه انجام حرکت:

1

هر دمبل را در یک دست بگیرید.

2

با استفاده از تکیه گاه کردن پاهای خود دمبل ها را همزمان بلند کنید.

3

دمبل ها را به اندازه عرض شانه ها بالا ببرید.مچ دست را طوری بچرخانید که کف دست به موازات صورت شما باشد.این نقطه اغاز حرکت است.

 

بدنسازی

4

مطمئن شوید که کنترل وزنه ها را در تمام زمان دارید. و همزمان با خارج کردن نفس خود وزنه ها را به کمک ماهیچه های سینه بالا ببرید.

 

بدنسازی

5

دمبل ها را چند ثانیه در بالا نگه دارید و سپس به آرامی به گونه ای که زمان پایین آوردن دمبل ها 2 برابر زمان بالا بردن آن باشد ، پایین بیاورید.

با توجه به برنامه بدنسازی خود این حرکت را تکرار نمایید و در نهایت ابتدا دمبل ها را روی ران پای خود و سپس بر روی زمین بگذارید. این امن ترین راه برای رها کردن دمبل ها می باشد.

توجه: این تمرینات ممکن است برای همه مناسب نباشد،در انجام این حرکت ها با مربیان خود مشورت کنید و حتما قبل از انجام حرکت ها بدن خود را گرم نمایید.سایت جی دی در قبال انجام تمرینات مسئولیتی ندارد.

منبع bodybuilding

 

ممکن است شما دوست داشته باشید