اموزش حرکت های بدنسازی – عضلات سینه (Incline Dumbbell Flyes)

در قسمت تناسب اندام ، یکی از حرکت های بدنسازی  که بر روی ماهیچه های سینه تمرکز می کند را معرفی می کنیم.

جی دی سعی می کند که از اصطلاحات انگلیسی حرکات استفاده نماید تا با لغات جهانی این حرکات در رشته بدنسازی نیز آشنایی داشته باشید.

حرکت با کابل-جی دی - 1حرکت:Incline Dumbbell Flyes

نوع حرکت : قدرتی

محل اصلی تاثیر گذاری : سینه

تجهیزات :دمبل

سطح : مبتدی

 

نحوه انجام حرکت:

1

هر دمبل را در یک دست بگیرید و به پشت بر روی یک نیمکت با زاویه 30 درجه دراز بکشید.

2

دمبل ها را در مقابل خود بالا بگیرید و کمی ارنج خود را در حالت خم شده نگه دارید.

 

3

دستتان را بگونه ای بچرخانید که کف دست در مقابل صورت شما باشد. این وضعیت شروع حرکت می باشد.

اموزش بدنسازی با تصویر

 

4

در حالی که عمل دم را انجام می دهید ، به آرامی وزنه ها را در دو طرف خود پایین بیاورید. به گونه ای که کف دست و ساعد رو به سقف باشد.

اموزش بدنسازی با تصویر

5

این بار در حالی که نفس خود را به بیرون می دهید دستان را به نقطه اولیه باز گردانید.دقت کنید که در این حرکت فقط مفصل شانه شما حرکت داشته باشد.

توجه: این تمرینات ممکن است برای همه مناسب نباشد،در انجام این حرکت ها با مربیان خود مشورت کنید و حتما قبل از انجام حرکت ها بدن خود را گرم نمایید.سایت جی دی در قبال انجام تمرینات مسئولیتی ندارد.

منبع bodybuilding

 

خبرنامه
خبرنامه
دریافت جدیدترین مطالب
در هر زمانی می تواند خرنامه را لغو کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
دیدگاه بگذارید