حرکت پروانه برای سینه – اموزش بدنسازی

حرکت پروانه برای سینه – اموزش بدنسازی         

جی دی سعی می کند که از اصطلاحات انگلیسی حرکات استفاده نماید تا با لغات جهانی این حرکات در رشته بدنسازی نیز آشنایی داشته باشید.

  • حرکت با کابل-جی دی - 1حرکت: Butterfly
  • نوع حرکت : قدرتی
  • محل اصلی تاثیر گذاری : سینه
  • تجهیزات : ماشین
  • سطح : مبتدی

 

نحوه انجام حرکت:

1

بر روی صندلی بنشینید و کمر خود را به صندلی بچسبانید.

2

دسته های دستگاه را در دست بگیرید و به صورتی که دست ها یک راستا باشد دستگاه را تنظیم کنید.

3

حال هر دو دست را با فشردن دستگاه به سمت جلوی خود بیاورید و چند ثانیه نگه دارید. در این قسمت نفس خود را به بیرون بدهید.

 

4

حالا دستان را به موقعیت قبلی بازگردانید. سعی کنید همیشه در انجام حرکات ریتم ثابتی داشته باشید و در انجام حرکات عجله نکنید.

این حرکت را با توجه به برنامه خود تکرار نمایید. شما همچنین می توانید دیگر حرکت ها را برای تقویت عضلات سینه را نیز مشاهده و تمرین نمایید.

۱
ویدئو آموزشی

[aparat id=”mnWeO”]
توجه: این تمرینات ممکن است برای همه مناسب نباشد،در انجام این حرکت ها با مربیان خود مشورت کنید و حتما قبل از انجام حرکت ها بدن خود را گرم نمایید.سایت جی دی در قبال انجام تمرینات مسئولیتی ندارد.

منبع bodybuilding

خبرنامه
خبرنامه
دریافت جدیدترین مطالب
در هر زمانی می تواند خرنامه را لغو کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
دیدگاه بگذارید