حرکت Around The Worlds برای سینه – اموزش بدنسازی

در قسمت تناسب اندام ، یکی از حرکت های بدنسازی  که بر روی ماهیچه های سینه تمرکز می کند را معرفی می کنیم.

جی دی سعی می کند که از اصطلاحات انگلیسی حرکات استفاده نماید تا با لغات جهانی این حرکات در رشته بدنسازی نیز آشنایی داشته باشید.

  • حرکت با کابل-جی دی - 1حرکت:Around The Worlds
  • نوع حرکت : قدرتی
  • محل اصلی تاثیر گذاری : سینه
  • تجهیزات : دمبل
  • سطح : متوسط

 

نحوه انجام حرکت:

1

بر روی یک میز به پشت دراز بکشید.

2

هر یک از دمبل ها را در یک دست بگیرید.دمبل ها را به صورت موازی در کنار بدن خود قرار دهید.دقت کنید که در بلند کردن دمبل ها به دستتان اسیب وارد نکنید.

اموزش بدنسازی

3

حالا دمبل ها را به صورت یک نیم دایره ای به پشت سر خود بچرخانید. نفس کشیدن را فراموش نکنید

اموزش بدنسازی

 

4

دمبل ها را به همان روش به مکان قبلی برگردانید.

 

 

این حرکت مناسب ماهیچه های سینه می باشد.

توجه: این تمرینات ممکن است برای همه مناسب نباشد،در انجام این حرکت ها با مربیان خود مشورت کنید و حتما قبل از انجام حرکت ها بدن خود را گرم نمایید.سایت جی دی در قبال انجام تمرینات مسئولیتی ندارد.

منبع bodybuilding

 

ممکن است شما دوست داشته باشید