حرکت Alternating Floor Press برای سینه – اموزش بدنسازی

در قسمت تناسب اندام ، یکی از حرکت های بدنسازی به نام Alternating Floor Press که بر روی ماهیچه های سینه تمرکز می کند را معرفی می کنیم.

جی دی سعی می کند که از اصطلاحات انگلیسی حرکات استفاده نماید تا با لغات جهانی این حرکات در رشته بدنسازی نیز آشنایی داشته باشید.

  • حرکت با کابل-جی دی - 1حرکت:Alternating Floor Press
  • نوع حرکت : قدرتی
  • محل اصلی تاثیر گذاری : سینه
  • تجهیزات :توپ کتری شکل
  • سطح : مبتدی

 

نحوه انجام حرکت:

1

به پشت بر روی زمین بخوابید و توپ ها را در کنار شانه های خود قرار دهید.

2

یکی یکی توپ ها را روی سینه جلوی صورت خود بیاورید.

3

در این مرحله هر دو توپ را بالا ببرید به صورتی که دستتان باز باشد.

 

اموزش بدنسازی

 

4

حال یکی از وزنه ها را پایین بیاورید به صورتی که سینه شما را لمس کند.حال توپ را بالا ببرید و همین کار را با طرف دیگر انجام دهید.

اموزش بدنسازی

 

این حرکت مناسب ماهیچه های سینه می باشد.

توجه: این تمرینات ممکن است برای همه مناسب نباشد،در انجام این حرکت ها با مربیان خود مشورت کنید و حتما قبل از انجام حرکت ها بدن خود را گرم نمایید.سایت جی دی در قبال انجام تمرینات مسئولیتی ندارد.

منبع bodybuilding

 

ممکن است شما دوست داشته باشید