4 تمرین شکم برای تناسب اندام خانم ها

امروز جی دی چند تمرین را به خانم هایی که دوست دارند به تناسب اندام دلخواه خودشون برسند، آموزش می دهد.این حرکت ها را در 20 باردر 2 ست و هر هفته 2 بار انجام دهید.

4 تمرین شکم برای تناسب اندام خانم ها

حرکت سگ پرنده bird dog

مطابث شکل روی 4 دست و پا قرار بگیرید و همزمان دست و پای مخالف را با هم بالا بیاورید.

تناسب اندام خانم ها

حرکت Pike Plank

در این حالت بر روی پا ها و ساعد دست خود قرار بگیرید به گونه ای که کف دست شما رو به زمین باشد. تمرینات شکم برای تناسب اندام

و سعی کنید بدن را در یک خط صاف قرار دهید. حال قسمت شکم خود را بالا ببرید به گونه ای که شکل حرف V برعکس باشد.

حرکت چرخش روسیه ای Russian Twists

در این حرکت با زانو های خم بر روی زمین بنشینید.تمرینات شکم برای تناسب اندام

کف دست ها را به هم بچسبانید.

حال به ارامی به سمت راست بدن بپیچید.

دوباره آرام به مرکز برگردید و این بار به سمت چپ بچرخید.

برای سخت تر کردن حرکت می توانید از وزنه نیز استفاده کنید.

حرکت Side Plank

تمرینات شکم برای تناسب اندام

بر روی سمت راست بدن خود تکیه دهید و دست چپ خود را در راستای بدن قرار دهید.

حال در عین حال که لگن خود را به بالا می آورید دست چپ خود را نیز مستقیم و به سمت بالا بگیرید.

در این وضعیت 30 تا 60 ثانیه مکث کنید و دوباره به وضعیت قبل باز گردید.

توجه: این تمرینات ممکن است برای همه مناسب نباشد،در انجام این حرکت ها با مربی یا پزشک خود مشورت کنید و حتما قبل از انجام حرکت ها بدن خود را گرم نمایید.سایت جی دی در قبال انجام تمرینات مسئولیتی ندارد.

منبع  health

خبرنامه
خبرنامه
دریافت جدیدترین مطالب
در هر زمانی می تواند خرنامه را لغو کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
دیدگاه بگذارید