حرکت دراز و نشت برای شکم – آموزش تصویری

در سری آموزش های تصویری بدنسازی ، در این جلسه  یکی از تمرینات شکم به نام دراز نشست یا 3/4 Sit-Up را با هم کار می کنیم.

  • نوع حرکت : قدرتی
  • مکان تاثیر گذاری حرکت: ماهیچه های شکم
  • تجهیزات لازم: بدون نیاز به تجهیزات
  • سطح حرکت : مبتدی

۲
آموزش ویدئویی حرکت دراز و نشت برای شکم:

۱
روش انجام حرکت:

 روش انجام حرکت:
  • بر روی پشت خود روی زمین دراز بکشید. سپس زانو های خود را خم نمایید. زانوی شما در حین حرکت نباید تکان بخورد.
  • دست های خود را پست سر ، یا نزدیک سر خود نگه دارید. در حین انجام این حرکت نباید دست شما از سرتان دور شود. این نقطه شروع حرکت شما خواهد بود.
  • حال بالا تنه خود را بالا بیاورید و به زانو های خود نزدیک کنید.
  • پای شما در هنگامی که بالا آمده اید باید یک حالت 90 درجه را که راس آن زانوی شما می باشد ایجاد کند.
  • حال به آرامی به پایین برگردید. این حرکت را به تعداد لازم تکرار نمایید.
خبرنامه
خبرنامه
دریافت جدیدترین مطالب
در هر زمانی می تواند خرنامه را لغو کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
دیدگاه بگذارید