آموزش تصویری حرکت دمبل فلای بدنسازی با شیب منفی برای سینه

از سری آموزش های تصویری بدنسازی نوبت حرکت دمبل فلای می باشد. این حرکت نیز در جهت تقویت عضلات سینه به کار می رود و تاثیر آن بیشتر برای نمایان کردن خط زیر سینه می باشد. جی دی سعی می کند که از اصطلاحات انگلیسی حرکات استفاده نماید تا با لغات جهانی این حرکات در رشته بدنسازی نیز آشنایی داشته باشید.

  • حرکت با کابل-جی دی - 1حرکت:sDecline Dumbbell Flye
  • نوع حرکت : قدرتی
  • محل اصلی تاثیر گذاری : سینه
  • تجهیزات : ماشین اسمیت
  • سطح : متوسط

حرکت دمبل فلای بدنسازی برای سینه 

 

نحوه انجام حرکت:

1

بر روی میز شیب دار دراز بکشید. پاهای خود را در دستگاه قفل کنید. سپس دو دمبل را بلند کرده و در دستان خود بگیرید.

2

در راستای عرض شانه خود دمبل ها را بالا ببرید. به گونه ای که دو دست شما رو به روی هم باشد. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.

3

حال به آرامی در راستای شانه های خود دستانتان را باز و پایین بیاورید.آرنج خود را کمی خم نگه دارید تا به دستان شما آسیبی وارد نشود. شما باید این نیرو را در قفسه سینه خود احساس کنید. در حین انجام این حرکت نفس خود را به داخل بکشید. حرکت فقط با ید در مفصل شانه های شما صورت گیرد.

4

دوباره دمبل ها را به مکان اولیه باز گردانید. این بار نفس خود را به بیرون دهید. دقت کنید که ریتم حرکت رعایت شود و همه حرکت ها مثل هم باشد.

 

این حرکت تاثیر بسزایی در ماهیچه های سینه شما خواهد داشت. و با تکرار آن فرم زیبایی به عضلات سینه شما می دهد. حرکت دمبل فلای تمرکز بر روی عضلات زیر سینه شما دارد.

1
اموزش تصویری بدنسازی حرکت کراس با کابل :

توجه: این تمرینات ممکن است برای همه مناسب نباشد،در انجام این حرکت ها با مربیان خود مشورت کنید و حتما قبل از انجام حرکت ها بدن خود را گرم نمایید.سایت جی دی در قبال انجام تمرینات مسئولیتی ندارد.

منبع bodybuilding

ممکن است شما دوست داشته باشید