حرکت دوچرخه برای شکم – آموزش تصویری بدنسازی

در سری آموزش های تصویری بدنسازی ، در این جلسه یکی دیگر از تمرینات شکم که به آن air Bike یا دوچرخه هوایی می گویند را آموزش می دهیم.پس اگر گرم کرده اید و آماده هستید بیایید شروع کنیم.

  • نوع حرکت : قدرتی
  • مکان تاثیر گذاری حرکت: ماهیچه های شکم
  • سطح حرکت : مبتدی

روش انجام حرکت دوچرخه هوایی:


  • به پشت بر روی زمین بخوابید . برای این حرکت نیاز می باشد که دستان خود را پشت سرتون قرار دهید. مراقب باشید که با دست به گردن خود فشار وارد نکنید.
  • زانو های خود را تا جایی که عمود بر زمین شود بالا بیاورد و ساق های پای خود را در حالت موازی با زمین نگه دارید. این موقعیت شروع حرکت خواهد بود.حرکت دوچرخه برای شکم
  • پای شما باید حرکتی دوره ای شبیه به اینکه در حال پدال زدن می باشید داشته باشد. هنگام که زانوی پای چپ خود را به داخل سینه خود جمع کردید آرنج دست راست خود را به زانوی چپ نزدیک کنید. در طی انجام این حرکت نفس را به داخل بکشید.
  • حرکت دوچرخه برای شکم1
  • حال پای چپ را در حالی که نفس خود را بیرون می کنید به جای اولیه برگردانید.
  • این باز پای راست و دست چپ را در حالی که نفس به داخل می کشید به هم نزدیک کنید

1
آموزش ویدئویی حرکت دوچرخه برای شکم:

 

این حرکت در سوزاندن چربی های شکم نقش مهمی را ایفا می کند. پس در خانه بدون نیاز به هیچ وسیله ای این حرکت را چه خانم ، چه آقا انجام دهید.

توجه : ممکن است این حرکت برای همه مناسب با پزشک یا مربی خود مشورت کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید