حرکت Butt Ups مناسب برای شکم – آموزش تصویری

با سری آموزش های تصویری بدنسازی در خدمت شما هستیم ، در این جلسه حرکت Butt Ups مناسب برای شکم را با هم کار می کنیم. تاثیر مستقیم این حرکت بر روی عضلات شکم باعث چربی سوزی و سفت شدن ماهیچه های شکم می شود. پس این حرکت هم برای افراد مبتدی و برای افرادی که بدنسازی کار می کنند مفید می باشد.

  • نام لاتین حرکت : Butt نوع حرکت : قدرتی
  • مکان تاثیر گذاری حرکت: ماهیچه های شکم
  • سطح حرکت : مبتدی

روش انجام حرکت Butt Ups برای شکم:


  • این حرکت تقریبا تلفیقی از حرکت پلانک و استایل داگی می باشد.
  • به صورت خوابیده بر روی زمین قرار بگیرید . قسمت جلویی بدن را بر روی ساعد دست خود و پا هایتان را بر روی نوک انگشتان تکیه دهید. دقت داشته باشید بدن در یک خط مستقیم قرار گیرد.

  • حال به آرامی قسمت پشت و باسن خود را بالا ببرید. تا حالتی مانند تصویر زیر ایجاد شود.

  • پس از چند ثانیه مکث به حالت قبلی خود بازگردید. توجه: در هنگام برگشت اجازه ندهید قسمت میانی بدن شما پایین تر از محل ابتدایی بدن شما نیاید.

[ms_icon icon=”fa-youtube-play” size=”26″ color=”#ea1f00″ icon_box=”no” class=”” id=””]  آموزش Butt Ups مناسب برای شکم:

توجه : ممکن است این حرکات برای همه مناسب نباشد. در این مورد با مربی یا پزشک خود صحبت کنید
خبرنامه
خبرنامه
دریافت جدیدترین مطالب
در هر زمانی می تواند خرنامه را لغو کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
دیدگاه بگذارید