۵ آموزش ویدئویی تمرین برای شکم در خانه با تاثیرات شگفت انگیز

مطالعات اخیر نشان داده است که تمرینات کوتاه و شدید تاثیرات شگفت انگیزی بر روی بدن شما می گذارد . در اینجا ما 5 آموزش ویدئویی تمرین برای شکم که می توان در خانه انجام داد را به شما آموزش می دهیم. تقریبا هر کدام از این ویدئو ها به مدت یک دقیقه می باشد.این حرکات تاثیر بسزایی در سوزاندن چربی های شکم دارند. اگر شما تمرینات مخصوص به خود را دارید می توانید این 5 حرکت را نیز با آنها ترکیب کنید. الان دیگر زمان آن رسیده است که به شکم خود سر و سامانی داده و به آن یک فرم زیبا دهید. با ما همراه باشید تا انجام حرکت های ساده زیر به نتایج عالی دست یابید.

حالت صندلی

این حرکت تاثیر بسزایی در ماهیچه های شکم شما دارد و چربی ها شکم شما را در هم می شکند. . سعی کنید در حین انجام این حرکت پشت خود را صاف نگه دارید.

حرکت جک نایف “Jackknife”

این حرکت تا حدودی شبیه به حرکت دراز نشت می باشد. اما با اضافه شدن حرکت پا به آن به مراتب حرکتی سخت تر با تاثیرات بیشتر است. سعی کنید تا جایی که امکان دارد پاهای خود را بالا نگه دارید اما اگر خسته شدید پاهای خود را بر روی زمین بگذارید و مانند حرکت دراز نشست عادی به کار ادامه دهید.

حرکت Drop Back

این حرکت به شما کمک می کند تا ماهیچه های شکم خود را سفت کنید. سعی کنید با فشار آوردن به پاشنه پا، تعادل خود را حفظ کنید.

حرکت پلانک

این حرکت را بارها و بارها در آموزش های مربوط به تمرینات شکم معرفی کرده ایم. این حرکت در اکثر برنامه های مناسب شکم وجود دارد.

لمس پا به حالت ضربدری

این حرکت بیشتر برای سوزاندن چربی های اطراف شکم موثر می باشد. دقت داشته باشید که قبل از اینکه پای شما بالا بیاید قسمت فوقانی بدن خود را بالا بیاورید.

آیا شما این حرکت ها را برای سوزاندن چربی خود امتحان کرده اید؟ آیا این حرکات برای شما مناسب بوده است ؟ نتایج به دست آمده را در اینجا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

توجه: ممکن است این حرکات برای همه مناسب نباشد. قبلا از انجام حرکات حتما بدن خود را گرم کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید