آموزش تصویری بدنسازی : حرکت Suitcase Crunch برای شکم

در این جلسه از آموزش های تصویری بدنسازی به یک حرکت مناسب برای شکم می پردازیم. این حرکت تاثیر مستقیمی بر روی عضلات شکم دارد.

نوع حرکت: قدرتی

محل تاثیر گذاری : شکم

تجهیزات : توپ

سطح : متوسط

حرکت Suitcase Crunch برای شکم:

.
در ابتدا باید بر روی زمین دراز بکشید. پاهای شما باید مستقیم و کشیده باشد و بازوهایتان پشت سرتان قرار بگیرد. حال  توپ را ذر ذستانتان نگه دارید. این موقعیت شروع شما خواهد بود.
.
حال به صورت همزمان دستان و پا های خود را مانند تصویر در سینه جمع کنید.

.
بعد از چند لحظه مکث در این وضعیت ، به موقعیت قبلی خود برگردید.

آموزش ویدئویی حرکت Suitcase Crunch برای شکم:

ممکن است شما دوست داشته باشید