خواص شگفت انگیز ترکیب شیر و موز برای کاهش وزن

آیا باور می کنید رژیم شیر و موز به کاهش وزن شما کمک می کند. این رژیم به طرز شگفت انگیزی در حدود 4 روز 4 کیلوگرم از وزن شما را کم می کند.در اینجا می خواهیم بعضی از خواص ترکیب شیر و موز را برای شما بیان کنیم.

فکر کنید شما به یک مهمانی دعوت شده اید و می خواهید لباس مورد علاقه خود را بپوشید. اما متاسفانه، به دلیل اضافه وزن می توانید! برای سوزاندن چربی چکار می کنید ؟ پیشنهاد ما رژیم شیرموز است. این یک روش موثر  برای کاهش وزن است که شما بعد از 3 تا 4 روز  نتایج باور نکردنی آن را مشاهده خواهید کرد. جورج هارپ در سال 1934 برای بیماران دیابتی این رژیم را طرح کرد ، اما که اکنون یکی از سریعترین برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن به حساب می آید. به یاد داشته باشید، این یک رژیم غذایی سنگین است و نباید بیش از 4 روز آن را دنبال کنید.

۶
نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید:

در ابتدا، ممکن است کمی احساس ضعف کنید . زیرا مصرف کالری در طول این رژیم به شدت کاهش می یابد. ضعف به اندازه ای نیست که شما دچار مشکل شوید، اما در صورتی که از کنترل خارج شد، حتما یک وعده غذایی عادی روزانه خود را داشته باشید.
برنامه رژیم غذایی موز نباید بیش از 4 روز انجام شود . به دنبال این رژیم غذایی به مدت 4 روز تا حدود 4 کیلوگرم وزن بدن به راحتی از دست می رود. اما اگر کسی می خواهد وزن بیشتری را از دست بدهد، باید به مدت حدود یک هفته بعد دور دیگری از این برنامه رژیم غذایی را انجام دهد.


توجه:
ما هیچ رژیم غذایی را پیشنهاد نمی کنیم. و ممکن است این رژیم آسیب هایی را به شما وارد کند. بهتر است قبل از آن با پزشک مشورت کنید.

۵ راهنمایی هایی برای انجام صحیح این رژیم غذایی:

-جدا از اینکه این رژیم را انجام می دهید در کنار آن بعضی از ورزش های هوازی که به سوزاندن کالری کمک می کند انجام دهید. البته ورزش هایی انتخاب کنید که کمتر کالری را بسوزانند مانند یوگا و مدیتیشن.
از خوردن شکر ، تنقلات و غذاهای سرخ شده بپرهیزید.

-حداقل 3 لیتر در روز آب بنوشید.
– 7 الی 8 ساعت خواب در روز داشته باشید.
-استرس را از خود دور کنید.
-بعد از سه روز به رژیم عادی غذایی برگردید و با کمک ورزش از چاقی دوباره جلوگیری کنید.

۴ برنامه غذایی رژیم شیر و موز:

وعده غذایی مواد مصرفی
صبح زود (6:00 – 7:30) 1 فنجان آب با 2 قاشق چایخوری دانه خورد شده شنبلیله
صبحانه (7:00 – 8:30) 1 فنجان شیر پرچرب + 1 موز + 1 عدد تخم مرغ آب پز
میان وعده (10:00 – 11:00) 1 فنجان چایی سبز + 2 عدد بادام
نهار (12:30 – 13:30) 1 فنجان شیر پرچرب + 1 عدد موز
میان وعده (16:00 – 16:30) 1 فنجان آب میوه تازه + 1 فنجان آب نارگیل
شام (19:00 – 19:30) یک فنجام کوچک از سبزیجات سرخ شده یا کباب شده +1 موز + 1 فنجان شیر گرم

۳ خواص پروتوینی شیر

خواص پروتوینی شیر

شیر یک عنصر اصلی در رژیم غذایی روزانه ما است. اشیر غنی از کلسیم و پروتئین است که به تقویت استخوان ها و عضلات کمک می کند.

علاوه بر حفظ قدرت استخوان، کلسیم در متعادل سازی هورمون پاراتیروئید و تنظیم پروتئین ها کمک می کند .
شیر به کاهش فشار خون کمک می کند، تولید انسولین را تنظیم می کند .
شیر همچنین به بهبود میزان متابولیسم بدن کمک می کند.

مواد مغذی دریافت شده از این رژیم غذایی به اندازه کافی مواد لازم را برای حفظ انرژی بدن به مدت 3 تا 4 روز کافی است.بنابراین، واضح است که انجام رژیم غذایی موز و شیر برای 3-4 روز به شما صدمه نخواهد زد،

۲ خواص پروتوئینی موز

خواص پروتوئینی موز

موز، همانطور که همه ما می دانیم، میوه هایی بسیار مغذی هستند که غنی از ویتامین ها، فیبر غذا و مواد معدنی می باشند، به خصوص پتاسیم (حدود 422 میلی گرم در یک موز) که برای عملکرد طبیعی بدن حیاتی است .
آنها همچنین شامل فیبر (حدود 3 گرم در یک موز) است که به بدن کمک می کند تا از سموم انباشته شده خلاص شود .
موزها همچنین یک احساس اشباعی را ایجاد می کنند که باعث می شوند برای مدت طولانی احساس گرسنگی نکنید.
بیشتر از همه، آنها خوشمزه و مصرفشام آسان است.

۱ چگونه رژیم شیر و موز به کاهش وزن شما کمک می کند؟

رژیم غذایی موز و شیر بر اساس یک اصل ساده بنا شده است: کالری کم و کاهش غذاهای پر انرژی و چربی ساز. شما روزی 2-3 موز و 2-3 فنجان شیر کاملا چربی را 3 بار در روز مصرف خواهید کرد. هر موز حاوی حدود 100 کالری است و یک فنجان شیر بیش از 80 کالری ندارد . به همین جهت، مصرف سه وعده از این رژیم نمی تواند بیش از 1000 کالری در روز داشته باشد.

ما بر روی شیر کامل چربی تأکید می کنیم زیرا تحقیقات ثابت کرده است که شیر کاملا چرب است که باعث کاهش وزن می شود و نه نوع کم چرب آن . شما می توانید موز را قبل و یا بعد از مصرف شیر بخورید و یا حتی ترکیب آنها را با هم داشته باشید. علاوه بر این،  شما چند غذای غنی از پروتئین و غنی از فیبر را نیز می توانید در کنار آن مصرف کتید تا به کاهش وزن شما سرعت بیشتری ببخشد. و در نهایت، شما به اندازه کافی آب باید بنوشید تا خودتان را هیدراته کنید و سموم را از بین ببرید.

سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که چرا موز؟ آیا نمی شود از سایر میوه ها استفاده کرد؟

خبرنامه
خبرنامه
دریافت جدیدترین مطالب
در هر زمانی می تواند خرنامه را لغو کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
دیدگاه بگذارید