غذا های خارق العاده برای کاهش وزن را بشناسید

 

کلم بروکلی

کاهش وزن

پخته شده و یاخام آن هر دو مورد استفاده قرار می گیرد، این گیاه cruciferous به خاطر قدرت پیشگیری از سرطان شناخته شده است،کلم بروکلی دارای مقداری زیادی فیبر و کمتر از30 کالری ارزش غذایی می باشد، همین امر آن را به عنوان یکی از مواد غذایی در جهت جلوگیری از مشکلات وزن نیز کرده است.

برنج قهوه ای

کاهش وزن

برنج قهوه ای جایگزینی برای برنج سفید است. نیم فنجان از این برنج حاوی 1.7 گرم است، یک کربوهیدرات سالم که باعث افزایش متابولیسم و ​​سوختگی چربی می شود.به علاوه، برنج قهوه ای یک غذای کم چگالی است، به این معنی که اگر چه سنگین و پر است اما کم کالری می باشد. یک مطالعه نشان داد که زنان دارای رژیم غذایی با چگالی انرژی بالاتر ، در مدت شش سال سه برابر وزن نسبت به زنان با رژیم غذایی با چگالی انرژی کمتر داشتند .گلابی ها

کاهش وزن

فقط یک گلابی 15 درصد از مقدار توصیه شده فیبر روزانه شما را تامین می کند. یک مطالعه نشان داد که زنانی که سه گلابی را در روز مصرف کردند، کالری کمتری مصرف کرده و وزن بیشتری را از دست داده اند.

عدس

کاهش وزن

عدس منبع خوبی از پروتئین و فیبر است. یک نصف فنجان چایی خوری حاوی 3.4 گرم نشاسته می باشد، نشاسته یک کربوهیدرات سالم است که باعث افزایش متابولیسم و ​​سوختگی چربی می شود.

گریپ فروت

کاهش وزن

حتی اگر هیچ چیزی را در مورد رژیم غذایی خود تغییر ندهید، نیمی از گریپ فروت قبل از هر وعده غذایی ممکن است به شما در از دست دادن وزن تا یک پوند در هفته کمک کند ! ترکیب در میوه می تواند انسولین را کاهش دهد، هورمون ذخیره سازی چربی، و می تواند منجر به کاهش وزن شود. این نیز یک منبع خوب پروتئین است و به دلیل اینکه حداقل 90٪ آب است، می تواند احساس سیری به شما بدهد تا کمتر بخورید.

منبعhealth

ممکن است شما دوست داشته باشید