اموزش ۴ حرکت برای سوزاندن چربی شکم – با تصویر

اموزش ۴ حرکت برای سوزاندن چربی شکم

همیشه لازم نیست برای سوزاندن چربی به باشگاه بروید و هزینه ای پرداخت کنید. ما اینجا چند حرکت به شما اموزش می دهیم تا در خانه چربی شکم خود را اب کنید. برای انجام این حرکت ها شما فقط به یک فضای کوچک و یک حوله برای خشک کردن بدن بعد از تمرین نیاز دارید. این حرکت ها به گونه ای می باشد که ضربان قلب شما را بالا می برد و بدن شما شروع به سوزاندن کالری بدن شما می کند. پس با ما همراه باشید.

این حرکت ها را هر کدام به مدت ۳۰ ثانبیه و بدون استراحت پشت به پشت انجام دهید. به ۲ روش می توانید این حرکت ها را انجام دهید. یا اینکه این حرکات را به صورت چرخشی در بین برنامه ورزشی خود جای دهید. یا همه این حرکت ها را ۴ تا ۶ مرتبه به طور کامل انجام دهید. خوب حرکات را شروع می کنیم.

۱. حرکت تخته

 

در این حرکت بر روی ساعد خود قرار می گیرید و بدن خود را در یک راستا قرار می دهید. در این حالت به مدت ۶۰ ثانیه خود را نگه دارید.
plank

۲. حرکت شنا دست جمع یا الماسی

این حرت تنها تفاوتی که با شنای معمولی دارد در نحوه قرار گرفتن دست ها می باشد. دست ها را به هم نزدیک کنید به صورتی که در بین دستان شما شکلی الماسی ایجاد شود. مراقب باید کمر خود را قوس ندهید. بدن خود را در یک خط راست نگه دارید. تا حرکت به صورت صحیح و در سوزاندن چربی شما موثر تر باشد.
how to do the diamond press up

۳. حرکت اسکات با وزن بدن

در این حرکت دو دست خود را به صورت ضربدری بر روی شانه ها قرار دهید. و تا جایی که زانوی شما به حالت ۹۰ درجه در اید به پایین بروید.

bodyweight squat

۴. حرکت بورپه

این حرکت را نیز مشابه تصویر انجام دهید.

Burpee

با انجام این حرکت ها در ۱۰ روز شاهد سوزاندن چربی شکم خود خواهید بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید