حرکت شنا با زاویه برای سینه – آموزش بدنسازی

0

حرکت شنا با زاویه برای سینه – آموزش بدنسازی

جی دی سعی می کند که از اصطلاحات انگلیسی حرکات استفاده نماید تا با لغات جهانی این حرکات در رشته بدنسازی نیز آشنایی داشته باشید.

  • حرکت با کابل-جی دی - 1حرکت:Bar Push-Up Smith Machine
  • نوع حرکت : قدرتی
  • محل اصلی تاثیر گذاری : سینه
  • تجهیزات :
  • سطح : مبتدی

 

نحوه انجام حرکت:

1

یک میله صاف را پیدا کنید. می توانید از ماشین اسمیت استفاده کنید.

2

ارتفاع آن به گونه ای باشد که وقتی کنار آن قرار می گیرید، به اندازه زانوی شما باشد.

 

3

دستان را کمی بیش از عرض شانه باز کنید. دست ها باید عمود بر بدن شما باشد.

 

حرکت پرتاب میله برای سینه - اموزش بدنسازی

 

4

در این مرحله آرنج خود را خم کنید. به صورتی که سینه شما به میله نزدیک شود. در این حرکت کمرتان خم نشود. در انتها دوباره به حالت قبلی خود باز گردید.

این حرکت تاثیر بسزایی در ماهیچه های سینه  شما خواهد داشت.

توجه: این تمرینات ممکن است برای همه مناسب نباشد،در انجام این حرکت ها با مربیان خود مشورت کنید و حتما قبل از انجام حرکت ها بدن خود را گرم نمایید.سایت جی دی در قبال انجام تمرینات مسئولیتی ندارد.

 

منبع bodybuilding
ممکن است شما دوست داشته باشید