سوزاندن چربی اضافی بدن در 4 دقیقه – روش تاباتا

بله با این روش در 4 دقیقه بدن شما چربی می سوزاند.

امروزه دیگر افراد وقتی زیادی برای تمرین کردن ندارند و آنقدر فکرمان درگیر مسائل معیشتی و اقتصادی شده است که زمانی برای اختصاص دادن به ورزش کردن نداریم ، به همین دلیل شاهد افزایش آمار افراد چاق هستیم . بنابراین این افراد می خواهند در کوتاه ترین زمان چربی اضافی بدن خود را بسوزانند و به تناسب اندام دلخواهشان برسند. یکی از روش ها تمرین تاباتا می باشد.

روش تاباتا برای اولین بار در سال 1990 برای یک تیم اسکیت باز ژاپنی طراحی شده است. تمرینات تاباتا یک نوع تمرین با شدت بالا می باشد.

  • این روش شامل 20 ثانیه تمرین با شدت بالا و 10 ثانیه تمرین با شدت کم (استراحت) می باشد.
  • هر حرکت 8 بار در 4 دقیقه صورت می گیرد.
  • (20 ثانیه تمرین با شدت بالا + 10 ثانیه استراحت یا تمرین با شدت کم) * 8 بار = 4 دقیقه.

1 ایستاده دویدن (درجا زدن)

تناسب اندام برای بانوان

  • با تمام سرعت 20 ثانیه بدوید.
  • 10 ثانیه ارام راه بروید.
  • می توانید یک فضای باز را پیدا کنید و بجای درجا زدن بدوید.

2 حرکت پلانک

این حرکت را نیز با همان قاعده زمانی انجام دهید.

تناسب اندام برای بانوان

3 طناب زدن

در این حرکت پای خود را مانند تصویر بالا بیاورید. و 20 ثانیه ادامه دهید و 10 ثانیه استراحت یا با شدت کم انجام دهید.این حرکت را 8 مرتبه تکرار کنید.

تناسب اندام برای بانوان

4 دمبل اسکات

این حرکت را نیز به می توانید به روش تاباتا انجام دهید.

 

تناسب اندام برای بانوان

 

با کمی ورزش در خانه می توانید به تناسب اندام دلخواه خود برسید.

توجه: این تمرینات ممکن است برای همه مناسب نباشد،در انجام این حرکت ها با مربی یا پزشک خود مشورت کنید و حتما قبل از انجام حرکت ها بدن خود را گرم نمایید.سایت جی دی در قبال انجام تمرینات مسئولیتی ندارد.

 

خبرنامه
خبرنامه
دریافت جدیدترین مطالب
در هر زمانی می تواند خرنامه را لغو کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
دیدگاه بگذارید