حرکت با غلتک برای شکم – آموزش تصویری بدنسازی

در سری آموزش های تصویری بدنسازی ، در این جلسه  یکی دیگر از تمرینات شکم که با غلتک صورت می گیرد و نام انگیسی آنAb Roller می باشد را با هم کار می کنیم.

  • نوع حرکت : قدرتی
  • مکان تاثیر گذاری حرکت: ماهیچه های شکم
  • سطح حرکت : متوسط

روش انجام حرکت غلتک برای شکم:


  • غلتک را بین دو دست خود بگیرید و به طور نشسته بر روی زانوی خود مطابق تصویر قرار بگیرید.
  • غلتک را طوری در دستان خود بگیرید که در مقابل شما قرار داشته باشد. این حالت شروع این حرکت می باشد.
  • حال به آرامی غلتک را به سمت جلو ببرید . تا جایی غلتک را جلو ببرید که کششی در بدن شما ایجاد شود. و یا بدن شما به زمین بر خورد نکند. در طول این حرکت نفس خود را به داخل بکشید.
  • پس از چند ثانیه مکث در حالتی که بدن شما در کشش می باشد. به آرامی خود را به عقب بکشید و به حالت اولیه برگردید. در این مرحله نفس خود را به بیرون بدهید.

توجه : این حرکت برای افرادی که دارای درد و یا آسیبی در ناحیه کمر هستندمناسب نمی باشد.

آموزش ویدئویی حرکت دراز و نشت برای شکم:

ممکن است شما دوست داشته باشید