خانم هایی که کمردرد دارند می توانند این ورزش را انجام دهند

0
40 بازدید

اگر کمر درد دارید و نمی توانید ورزش های عادی را انجام بدهید ، جای نگرانی نیست. با این حرکت اسکات ، کمر شما ثابت خواهد بود و آسیبی را به کمر شما وارد نمی کند.
با انجام این حرکت اسکات می توانید ماهیچه های خود را تقویت کرده و از درد مفاصلی که در آینده ممکن است سراغ شما بیاید تا حد امکان بکاهید.

حرکت ورزش مناسب برای افرادی که کمردرد دارند

این حرکت علاوه بر اینکه به حفظ سلامت شما کمک می کند بیش تر بر روی پاهای شما تمرکز  و در طول حرکت کمر شما ثابت می باشد. اگر شما مبتدی هستید و یا در گذشته آسیب هایی بر کمر شما وارد شده این حرکت می تواند در قوی نگه داشتن بدن ، به شما کمک کند.

روش انجام حرکت:

  • به حالیت ایستاده قرار گیرید، سپس پای راست خود را به اندازه عرض شانه های خود یا ۲ فوت به سمت جلو باز کنید.
  • دستان خود را به کمرتان بچسبانید.
  • حال به آرامی مانند تصویر به پایین بروید و دوباره برگردید. این حرکت را به بسته به نیاز خود چندین بار تکرار کنید.
پیشنهاد می کنیم:  حل پازل و جدول 10 سال مغز شما را جوان تر خواهد کرد

 

دیدگاه ها

اولین کسی باشید که نظر می دهید

avatar