حرکت Butt Ups مناسب برای شکم – آموزش تصویری

0

با سری آموزش های تصویری بدنسازی در خدمت شما هستیم ، در این جلسه حرکت Butt Ups مناسب برای شکم را با هم کار می کنیم. تاثیر مستقیم این حرکت بر روی عضلات شکم باعث چربی سوزی و سفت شدن ماهیچه های شکم می شود. پس این حرکت هم برای افراد مبتدی و برای افرادی که بدنسازی کار می کنند مفید می باشد.

  • نام لاتین حرکت : Butt نوع حرکت : قدرتی
  • مکان تاثیر گذاری حرکت: ماهیچه های شکم
  • سطح حرکت : مبتدی

روش انجام حرکت Butt Ups برای شکم:


  • این حرکت تقریبا تلفیقی از حرکت پلانک و استایل داگی می باشد.
  • به صورت خوابیده بر روی زمین قرار بگیرید . قسمت جلویی بدن را بر روی ساعد دست خود و پا هایتان را بر روی نوک انگشتان تکیه دهید. دقت داشته باشید بدن در یک خط مستقیم قرار گیرد.

  • حال به آرامی قسمت پشت و باسن خود را بالا ببرید. تا حالتی مانند تصویر زیر ایجاد شود.

  • پس از چند ثانیه مکث به حالت قبلی خود بازگردید. توجه: در هنگام برگشت اجازه ندهید قسمت میانی بدن شما پایین تر از محل ابتدایی بدن شما نیاید.

[ms_icon icon=”fa-youtube-play” size=”26″ color=”#ea1f00″ icon_box=”no” class=”” id=””]  آموزش Butt Ups مناسب برای شکم:

توجه : ممکن است این حرکات برای همه مناسب نباشد. در این مورد با مربی یا پزشک خود صحبت کنید
8.3
  • امتیاز سایت تخصصی bodybuilding به این حرکت: 8.3
ممکن است شما دوست داشته باشید