جی دی
فناوری ، سلامت ، سینما

چالش هفته دوم تناسب اندام -دو حرکت برای تقویت بازوها

0

قرار ما بر این بود که هر هفته یک چالش ورزشی جدید برای حفظ تناسب اندام شما را معرفی کنیم. الوعده وفا ، این بار دو حرکت ساده را به شما آموزش خواهیم داد. امیداورم که چالش هفته اول را به خوبی انجام داده باشید.

چالش هفته دوم : برای تقویت بازو ها

این جلسه تمرکز ما بر روی بازو های شماست. بدون شک داشتن یک بازوی قوی و برجسته بین شانه و آرنج شما توجه اطرافیان را به خود جذب خواهد کرد.

سمبل بارز قدرت فیزیکی انسان همان بازوهایی است که با آن اجسام بزرگ و مختلف را جابجا می کند. حال اگر شما نیز دوست دارید در کانون توجه دوستان خود قرار بگیرید این تمرینات ساده و روزانه را انجام دهید.

حرکت دمبل در حالت نشسته:

شما می توانید این حرکت را هر جایی انجام دهید: در جلوی تلویزیون ، اتاق خواب و یا در آشپزخانه.

۱ روش انجان این حرکت:

روش انجان این حرکت:

  • بر روی یک صندلی محکم بنشینید. کف پاهای خود را بر روی زمین بگذارید و به حالت V شکل پای خود را باز کنید. شانه ها را به عقب بکشید و سینه ها را به سمت جلو بدهید.
  • حال از یک وزنه نسبتا سنگین مانند بطری آب ، قوطی شیر (خلاق باشید) به عنوان دمبل استفاده کنید.
  • آرنج خود را به زانو بچسبانید ، از زانو به عنوان تکیه گاه استفاده کنید. به آرامی وزنه را بالا ببرید و سپس به مکان قبلی بر گردانید. این حرکت را درسمت دیگر نیز انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم این حرکت را در 3 ست و هر هفته 10 تا 12 بار انجام دهید تا بعد از مدت کوتاهی تاثیر آن را ببینید.

حرکت دمبل به صورت ایستاده:

اگر در صف نان و یا در یک فروشگاه در صف تسویه حساب هستید این حرکت را می توانید برای تقویت بازو ها انجام دهید.

۲ مراحل انجام این حرکت:

  • مستقیم بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. دستها را در کنار بدن قرار دهید. سعی کنید وزنه ها با بدن شما تماس نداشته باشند.
  • دست های خود را به آرامی تا نزدیکی شانه های خود بالا بیاورید.
  • در بالاترین نقطه چند ثانیه مکث کنید، بعد دوباره به آرامی دستان خود را به محل قبلی برگردانید.

پیشنهاد می کنیم این حرکت را هر هفته دوبار در 3 ست انجام دهید.

 

 

تلگرام
ممکن است شما دوست داشته باشید