جی دی
فناوری ، سلامت ، سینما

4 تمرین مناسب برای سوزاند چربی شکم

0
همه ما فکر می کنیم که حرکت کرانچ به ما یک شکم سیکس پک می دهد، درست است؟ اما واقعیت این است که حرکت کرانچ به تنهایی نمی تواند همه لایه های چربی را از روی شکم شما بردارد . اولین قدم برای داشتن  یک شکم قوی ، خلاص شدن از تمام چربی های شکم است. تمرینات پیچشی دقیقا همین کار را انجام می دهند. آنها چربی را هدف قرار می دهند و در عین حال بر روی عضلات شکم شما نیز کار می کنند. تمرینات پیچ و تاب نه تنها بر روی ماهیچه های بالایی و پایینی شکم کار می کند بلکه بر روی عضلات کناری و مورب نیز کار می کند.

انواع تمرینات پیچ و تاب:

بنابراین صدای  موسیقی  را بالا ببرید و  این حرکت های پیچ و تابی را که تاثیر عالی بر روی شکم شما دارند انجام دهید.
پیچ و تاب روسیه ای:

این یک حرکت پیچ و تاب شکم کامل است که شامل حرکت تعادل و قدرتی می شود. این حرکت شکم ، دور کمر و در عین حال بازو های شما را تقویت می کند. شما می توانید این ورزش را با یک دمبل یا کتل بل انجام دهید. اگر شما یک مبتدی هستید، می توانید این حرکت را بدون هیچ گونه تجهیزاتی انجام دهید.
 
  • روی زمین نشستن،کف پای خود را روی زمین بگذارید. زانوها را در شکم خود جمع کنید و در حالتی مانند تصویر قرار بگیرید. اگر وزنه ای دارید آن را در دست خود نگه دارید.
  • حال به آرامی کف پای خود را از زمین جدا کنید و در یک حالت تعادلی قسمت بالایی بدن خود را به سمت راست و چپ بچرخانید.
  • این حرکت را 15 مرتبه تکرار کنید.

حرکت کریس – کراس:

 

  • این حرکت شبیه به حرکت کرانچ دوچرخه می باشد و عضلات شما را هدف قرار می دهد و آنها را تقویت می کند.  یک راه عالی برای حمله به  چربی های شکم!
  • بر روی پشت خود دراز بکشید . یکی از زانو ها را درشکم جمع کنید و دیگری را به حالت مستقیم و کشیده قرار دهید.
  • دستتان را پشت سر قرار دهید. کمی سر و پشت خود را بالا بیاورید و از زمین جدا کنید.
  • حال در هر حرکت دست و پای مخالف را به یکدیگر نزدیک کنید.
  • شما میتوانید این حرکت را بین 50 تا 100 بار انجام دهید.

حرکت آسیاب بادی:

حرکت آسیاب بادی یک حرکت عالی پیچ و تابی برای شکم شما می باشد. همچنین به تقویت پشت و کمر شما کمک می کند.

 

  • به پشت بخوابید. و دستان خود را در حالت باز قرار دهید.
  • حال پاها را به یک طرف جمع کرده به صورتی که زانوی شما حالت 90 درجه به خود بگیرد.
  • به آرامی پا های خود را به سمت دیگر بدن خود بچرخانید.
  • شما می توانید این حرکت را برای هر سمت 10 مرتبه تکرار کنید.

حرکت چرخش پا:

 

 یک حرکت ساده که به طرز شگفت انگیزی در از بین بردن چربی شکم به شما کمک می کند.
  • به پشت دراز بکشید و دست ها را در کنار بدن به صورت کشیده قرار دهید.
  • پا های خود را به اندازه حدود 45 درجه به صورت مستقیم بالا بیاورید.
  • شما در این مرحله باید به آرامی پاهای خود را در یک دایره فرضی به آرامی بپرخانید.
  • این حرکت را برای 10 بار به صورت ساعتگرد و 10 بار به صورت پادساعتگرد بچرخانید.

این حرکت ها را شما به راحتی می توانید در خانه حتی زمانی که در حال تماشا کردن تلویزیون هستید انجام دهید . امیدواریم مفید بوده باشد.


توجه : ممکن است این حرکت برای شما مناسب نباشد ، در این مورد با مربی با پزشک خود صحبت کنید.

0%
ممکن است شما دوست داشته باشید