5 حرکت برای از بین بردن چربی های پشت کمر

0
 چربی پشت  کمر و یا چربی های پهلو به شما احساس بدی می دهند و شما قادر به پوشیدن لباس های دلخواه و مورد علاقه خودنخواهید بود.ما در اینجا 5 حرکت را برای از بین بردن چربی پهلو و پشت کمر آموزش خواهیم داد.
تمرینات خاصی وجود دارد که هم ساده و هم موثر برای از بین بردن چربی های پشت و پهلوی شما هستند.

حرکت سگ پرنده کرانچ:

این تمرین به طور همزمان بر روی چربی های کمر و مچ پا کار می کند.

حرکت کبری شکل:

 

ورزش کبرا برای سوزاندن چربی های پشت به خصوص در اطراف ماهیچه ها می باشد.  انجام این حرکت بسیار ساده می باشد. به روی شکم بخوابید و سپس مانند تصویر با استفاده از کف دو دست نیرو وارد کنید و نیم تنه خود را بالا بیاورید . لازم نیست زیاد فشار بیاورید و این حرکت را به نرمی و آرام انجام دهید. چند لحظه در این حالت بمانید و سپس به حالت مستقیم و خوابیده قرار بگیرید.

حرکت گربه و گاو :

خوب اسم همه حیوون ها رو داریم میاریم. این حرکت هم در سوزاندن چربی های پشت کمر عالی می باشد. این حرکت فشار ها را از روی کمر شما بر می دارد و ماهیچه های آن قسمت را تقویت می کند.

حرکت وضعیت سوپرمن :

اسم این حرکت از فیلم سوپر من گرفته شده است.این یک تمرین عالی برای کاهش چربی است. این حرکت بر روی  عضلات “erector spinae” کار می کند و عضلات پشت ستون فقرات شما را نیز تقویت می کند.

حرت آخر برای از بین بردن چربی های قسمت پشت کمر:

این حرکت را مانند تصویر انجام دهید و در حالت دوم به مدت 5 ثانیه صبر کنید و دوباره به حالت اول برگردید.


توجه : ممکن است این حرکت برای همه به خصوص برای افرادی که کمر درد دارند مناسب نباشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید