۵ حرکت موثر در سوزاندن چربی های اضافه ناحیه پشت

0
190 بازدید

برای بانوان و خانم هایی که به دنبال داشتن یک اندام زیبا و متناسب هستند چاقی و داشتن چربی های اضافه بدترین اتفاقی است که می تواند برای آن ها بیافتد . اما چکار باید کرد آیا می توان چربی های اضافه را از بین برد ؟ بله شما با انجام یک سری تمرینات ورزشی در خانه می توانید چربی های اضافی بدن را بسوزانید. اکثر آموزش هایی که در منابع مختلف قرار می گیرد مربوط به چربی های شکم است اما می دانید که چربی های اضافه در پهلو شکم و پشت کمر نیز وجود دارد و در تمرینات زیر بیشتر بر روی این ناحیه ها تمرکز شده است .

1. شنای نیمه (اصطلاح انگلیسی : Chaturanga push-up variation)

این حرکت بیشتر اعضای بدن شما را درگیر می کند و در سوزاندن چربی ها تاثیر بسزایی دارد. به فرم قرار گرفتن بدن در تصویر دقت کنید. کف دست ها رو به جلو باشد. از زانو تا سر در امتداد یک خط قرار گیرد  با خم کردن آرنج خود به پایین بروید و دوباره به حالت اولیه باز گردید.

2. حرکت پلانک از بغل (اصطلاح انگلیسی: Side plank to forearm plank)

ما بارها و بارها حرکت پلانک را در انواع برنامه های تناسب اندام آورده ایم. یک حرکت عالی و تاثیر گذار برای چربی های شکم . اما این نوع از حرکت چربی های پلو شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

پیشنهاد می کنیم:  4 تمرین شکم برای تناسب اندام خانم ها

04 back fat exercises

3. حرکت چرخش دست ها (اصطلاح انگلیسی: Rubbing butt cheeks)

این حرکت ساده نیز به شما در سوزاندن چربی های ناحیه پشت کمر کمک می کند. مانند تصویر این حرکت را ۳۰ بار تکرار کنید.

05_back_fat_exercises

4. حرکت شنا (اصطلاح انگلیسی :Swimmers)

کافی است یک بار این حرکت را انجام دهید تا  تاثیر آن در ناحیه پشت کمر در قسمت بالایی باسن را احساس کنید . سعی کنید پاهای خود را تا جایی که امکان دارد بالا بیاورید . دست و پای مخالف همزمان بالا می آید و دوباره این حرکت را در سمت دیگر تکرار  کنید. نمونه سخت این حرکت به این صورت است که اجازه تماس کف دست با زمین را ندهید.

06_back_fat_exercises

5. حرکت Triangle pose

چربی های پهلوی شما هدف این تمرین قرار می گیرند. پاها را کمی بیش از اندازه عرض شانه ها باز کنید . یک بار به سمت راست و یک بار به سمت چپ ، نیم تنه بدنه خود را به گونه ای که دستان شما در یک خط راست رو به بالا قرار بگیرد خم کنید.


توجه : قبل از انجام تمرینات حتما بدن خود را گرم کنید . شاید این حرکت ها مناسب شما نباشد پس با پزشک یا مربی خود مشورت کنید

دیدگاه ها

اولین کسی باشید که نظر می دهید

avatar