جی دی
فناوری ، سلامت ، سینما

برگزاری اولین نمایشگاه کار از 3 تا 5 اسفند ماه در تهران

نمایشگاه کار سال 96 از 3 تا 5 اسفند در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو

0

نمایشگاه کار ، رویدادی است که در آن سازمانها با موقعیتهای شغلی خود حاضر شده و فرصت می یابند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام نمایند. طبیعتا چنین رویدادی می تواند بستری مطمئن برای تبادل اطلاعات و توانمندی های کارجویان با کارفرمایان باشد.
انتخاب هوشمندانه بهترین فرصت های شغلی از یک سو و گزینش نیروهای متخصص و با استعداد از سوی دیگر، این رویداد را به تجربه ای منحصر بفرد برای کارجویان و کارفرمایان تبدیل کرده است.
تیم برگزار کننده نمایشگاه کار دانشگاه شریف به پشتوانه برگزاری ۸ دوره نمایشگاه کار در این دانشگاه، این بار اولین نمایشگاه کار ایران را با نگاهی ملی، برگزار خواهد کرد.

معرفی نمایشگاه کار

نمایشگاه کار و کارگاه­ های تخصصی آن یک رویداد چندوجهی استخدام است که بازدیدکنندگان و بنگاه­ های حرفه­ ای شرکت کننده را در یک محیط پویا تشویق به ایجاد ارتباط حر فه ­ای جدید می­کند. این نمایشگاه با توجه به احاطه­ ای که بر پروسه جستجوی تمامی نوع موقعیت­های شغلی اعم از- مشاغل تخصصی، خدمات کاریابی، توسعه حرفه ­ای، برنامه­ های آموزشی، آموزش­های حرفه­ ای، مشاغل آزاد و خدمات کارآفرینی- ارائه می­نماید، می­تواند به یک رویداد برجسته در زمینه ارتباط کارجو و کارفرما تبدیل شود. با توجه به آنچه گفته شد، شرکت در این نمایشگاه تنها یک جستجوی حرفه و شغل نمی­باشد، بلکه این فعالیت می­تواند ارتقای نگرش شما به حرفه آینده ­تان کمک نماید.

اهداف نمایشگاه کار 96

  • رویارویی مستقیم کارجو و کارفرما
  • تسهیل فرایند جذب و استخدام نیروی کار
  • معرفی فرصت‌های شغلی موجود در بازار کار
  • جذب نیروهای مناسب با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان
  • معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق جامعه
  • معرفی سازمانها وادارات مرتبط و نیمه‌مرتبط با رشته‌تحصیلی
  • جذب نیروهای مناسب با انتظارات و مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان
  • آشنایی با انتظارات و مهارتهای مورد نیاز بازار کار
  • برپایی کارگاههای آموزشی کار و کاریابی
  • ایجاد یک محیط حرفه ای و با کیفیت برای تعامل بیشتر بین کارجو و کارفرما
  • ایجاد حس مثبت مشارکت در کارفرمایان
  • کمک به بهبود ارتقاء برند کارفرمایان

در انتها ذکر این نکته لازم است که اگر چه شما ممکن است تنها به دلیل حس کنجکاوی­تان تصمیم به بازدید از این نمایشگاه بگیرید، اما باید اطمینان داشته باشید که شرکت در این رویداد می ­تواند به آشنایی بیشتر شما با پتانسیل­ های کاری آینده ­تان و ارتقای مهارت­ های ارتباطی در یافتن کار کمک شایانی نماید.

 :  
 : 
این اولین بار است که به صورت جدی تر و به صورت سراسری نمایشگاه کار فعالیت می کند و قبلا به صورت نمایشگاهیدر دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شد که آمار آن به صورت زیر است.
آمارهایی از ۸ دوره برگزاری نمایشگاه کار در دانشگاه شریف:
  • تبادل بیش از ۱۵۰۰۰۰ رزومه کارجویان در ادوار مختلف نمایشگاه
  • جذب و استخدام بیش از ۲۰۰۰ نفر متخصص از طریق این نمایشگاه
  • تشکیل دیتابیسی ۵۵۰۰۰ نفره از کارجویان در این نمایشگاه
منبع iranjobfair
تلگرام
ممکن است شما دوست داشته باشید