جی دی
فناوری ، سلامت ، سینما

تمرین های مناسب شکم که سلنا گومز برای حفظ تناسب اندام انجام می دهد

تمرین هایی که مربی سلنا گومز برای تناسب اندام با او کار می کند.

0

امی روسوف داویس ، یک مربی تناسب اندام حرفه ای و موفق می باشد که بسیاری از سلبریتی های مشهور ، زیر نظر او تمرینات تناسب اندام خود را انجام می دهند . یکی از افرادی که زیر نظر او تمرین می کنند سلنا گومز ، خواننده معروف آمریکایی است. در مصاحبه ای که این مربی با یکی از مجلات اینترتی انجام داده بود ، در مورد تمرین های مناسب برای شکم از او پرسیده شد .

این مربی در پاسخ خود این طور عنوان کرد که  حرکات پلانک بهترین تمرین برای ناحیه شکم می باشند و حرکت های متفاوتی زیادی برای پلانک وجود دارد که اگر به درستی انجام شوند نه تنها برای شکم ، بلکه برای تمامی قسمت های بدن مناسب می باشد. در ادامه برخی از این نوع تمرین ها ، که این مربی با سلنا گومز کار می کند را معرفی می کنیم.

لیستی از تمرین های شکم سلنا گومز

ساده ترین نوع حرکت پلانک به این صورت می باشد. بدن خود را در این وضعیت نگه دارید و دقت داشته باشید که بدن شما در یک خط راست قرار داشته باشد و انحنایی در ناحیه کمر شما به وجود نیاید . همچنین آرنج خود را مستقیم نگه دارید و نگذارید خم شود.

این حرکت تقریبا شبیه به حرکت ساده پلانک می باشد. با این تفاوت که این بار دستان خود را بر روی آرنج قرار می دهید و بدن شما در یک خط صاف و موازی با زمین قرار دارد.

 

تفاوت این حرکت با حرکت قبل در قسمت پا های شما می باشد.  بدن خود را  در یک خط راست قرار دهید و این بار به جای قرار گرفتن بر روی انگشتان پا بر روی زانو تکیه کنید و ناحیه بین زانو تا پا را در حالت زاویه 90 درجه مطابق شکل نگه دارید.

در این نوع حرکت پلانک ، ابتدا بدن خود را در یک خط راست نگه داشته و قسمت جلویی بدن را بر روی آرنج ها و قسمت پایینی بدن را بر روی انگشت های پا نگه دارید. در ادامه قسمت میانی بدن خود را به سمت بالا برده به صورتی که یک حالت عدد ۸ مانند را ایجاد کنید . در این زمان پای راست خود را مانند تصویر در شکم جمع کنید ، در ادامه دوباره به حالت ابتدایی برگشته و این بار پای چپ خود را در شکم جمع کنید.

در این نوع حرکت ابتدا در حالت پلانک  ساده و معمولی قرار بگیرید. سپس همزمان با صورت جفت پا به سمت راست بدن خود جهش کنید. به گونه‌ای که زانوهای شما به سمت داخل بدن جمع شوند. دوباره به موقعیت ابتدایی برگردید .  این بار پرش خود را به سمت چپ بدن انجام دهید . دقت داشته باشید که در این حرکت دستهای شما از روی زمین جدا نمی شوند.

این حرکت نیز در ابتدا با موقعیت پلانک ساده شروع می شود و سپس بدن خود را به موقع پلاک بر روی آرنج دست تغییر می دهید. در این حرکت نیز تمام نکاتی که قبلاً گفته شد را باید رعایت کنید و مهم تر از همه این است که بدن شما در یک خط راست باشد و اجازه ندهید انحنایی در طول راستای بدن شما ایجاد شود. این حرکت نیز به سوزاندن چربی های شکم و تقویت عضلات شکم کمک می کند.

این حرکت که بیشتر تمرکز خود را بر روی عضلات کناری شکم معطوف کرده است ، حرکت بسیار مناسبی برای سوزاندن چربی های اطراف شکم و تقویت ماهیچه های آن ناحیه می باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دو وضعیت برای انجام این حرکت تعریف شده است  در ابتدا بر روی یک سمت بدن خود قرار می گیرید و قسمت جلوی بدن را بر روی آرنج دست تکیه دهید. بدنتان را به صورت یک خط صاف نگه دارید و دست دیگر را نیز در کنار لگن  مطابق شکل قرار دهید. قسمت میانی بدن خود را به آرامی پایین برده و دوباره به حالت اول برگردید. چند ثانیه مکث کنید و دوباره این حرکت را تکرار کنید . هر تعداد که این حرکت را در یک سمت خود انجام داده اید به همان تعدادنیز در سمت دیگر تکرار کنید. 

حالت ابتدایی این حرکت دقیقا شبیه به حرکت پلانک قبلی می باشد با این تفاوت که به جای اینکه قسمت میانی بدن خود را حرکت دهید باید پاهای خود را مطابق تصویر به سمت بالا بیاورید و این حرکت را در دو سمت بدن خود تکرار کنید.

 

ما قبلا آرشیو کاملی از حرکات پلانک را به صورت کامل توضیح داده ایم . این تمرین ها به صورت ویژه بر روی ناحیه شکم کار می کنند و برای دیگر قسمت های بدن نیز مناسب می باشند . این حرکت ها توسط سلیبریتی های مطرح دنیا جهت حفظ تناسب اندام انجام می شود و بسیار موثر می باشند.

منبع popsugar
تلگرام
ممکن است شما دوست داشته باشید