جی دی
فناوری ، سلامت ، سینما

برند زارا (ZARA) از تکنولوژی واقعیت افزوده استفاده خواهد کرد

0

برند معروف زارا (ZARA) که در حوزه  پوشاک فعالیت می کند به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد برنامه ای به شکل واقعیت افزوده را برای ۱۲۰ فروشگاه عمده خود ، در 18 آپریل 2018 برای دانلود معرفی کند.

این برنامه به مشتریان اجازه می‌دهد تا  آن و قرار دادن دوربین بر روی محصولات فروشگاه ها در ویترین ها اطلاعات کافی را کسب کنند و حتی آن ها را به صورت مجازی بپوشند و در نهایت با یک کلیک لباس مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنند  همچنین این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا با قرار دادن گوشی بر روی بسته بندی پوشاک خریداری شده از طریق آنلاین محتوی خریداری شده از زارا را مشاهده کنند.

زارا اولین شرکتی نیست که از برنامه واقعیت افزوده استفاده می کند. Burberry در ماه سپتامبر سال گذشته از این تکنولوژی برای محصولات خود استفاده نمود و دیگر برند هایی همچون Rimmel و Gap از این تکنولوژی برا تشویق مشتریان به خرید آنلاین بهره برده بودند.

استفاده از تکنولوژی  به صورت فزاینده ای دنیای خرید و فروش های سنتی و کوچک را متحول کرده است و اکنون خرید و فروش راحت تر از هر زمانی و تنها با چند کلیک صورت می گیرد. مدیر عامل اپل تیم کوک ، پیش بینی می کند که در آینده ترکیب مد و واقیعیت مجازی امری اجتناب ناپذیر می باشد و صنعتی را در آینده نخواهیم دید که از این تکنولوژی بهره نبرد.

منبع standard
تلگرام
ممکن است شما دوست داشته باشید