جی دی
فناوری ، سلامت ، سینما

میوه های که برای کاهش وزن مناسب نیستند را بشناسید

0

موز ، انبه ، انگور ، هندوانه و …  میوه هایی اند که برای رژیم لاغری مناسب نیستند و مانع از کاهش وزن و لاغری شما می شوند.

میوه احتمالا یکی از بهترین میان وعده ها می باشد : قابل‌ حمل و خوش‌مزه است ، سرشار از فیبر و مواد مغذی ضروری است و گزینه‌های بسیار زیاد و متنوعی برای انتخاب وجود دارد . با این حال، میوه همچنین دارای شکر زیادی می باشد و اگر چه این شکر طبیعی می باشد اما اگر می‌خواهید وزن کم کنید، میوه می تواند مانعی برای کاهش وزن و لاغری باشد. اگر می‌خواهید وزن خود را کم کنید، باید مقدار مصرف میوه خود را کنترل کنید. البته هیچگاه نباید مصرف میوه را ممنوع کنید.

الیزا سویج , نماینده رژیم غذایی در شهر نیویورک , به وب سایت POPSUGAR می گوید :

” من قطعا توصیه می‌کنم که افرادی که تلاش می‌کنند وزن خود را از دست بدهند، حتما توجه به پروتئین میوه ها داشته باشند. یک دانه میوه ( مانند یک سیب ، یک هلو ) ، یک فنجان از میوه های بریده شده ( مانند هندوانه، آناناس ) ، یا 15 تا 17 دانه انگور یا گیلاس پیشنهاد خوبی برای شما می باشد.”

با این حال ، اگر شما به دنبال کاهش قند برای از دست دادن وزن هستید ، در اینجا برخی از میوه‌ها هستند که ممکن است بخواهید آن‌ها را محدود کرده یا از آن ها دوری کنید . در عوض ، بسیاری از متخصصان رژیم غذایی میوه‌های کم شکر مانند تمشک و زغال اخنه و سیب غنی از فیبر را توصیه می کنند.

۱ میوه های کنسرو شده

میوه های کنسرو شده

جیلیان کوبالا دکتر و متخصص ، به POPSUGAR می گوید:

” میوه‌های کنسرو شده می‌تواند علاوه بر اینکه برای رژیم غذایی شما مناسب باشند ، مقرون به صرف نیز باشند . اما باید از میوه های کنسرو شده ای استفاده کرد که در آب یا در آب خود میوه کنسرو شده باشند نه در آب شکر و شربت.”

۲ میوه‌های خشک :

میوه‌های خشک :

جیلیان می گوید:

” اگرچه مقادیر اندکی از میوه خشک شده به عنوان یک میان وعده می تواند منبع سالمی از چربی و پروتئین برای شما باشد، اما خوردن بیش از حد می‌تواند باعث افزایش وزن شود . میوه خشک شده بیش تر از میوه تازه دارای کالری و شکر می باشد .”

۳ اسموتی همه میوه ها :

اسموتی همه میوه ها :

بله ، می‌توانید اسموتی ها را بنوشید و همچنان وزن خود را کم کنید، اما باید بدانید که از چه نوع اسموتی استفاده می کنید. اگر از آب میوه های پاکتی و یا قوطی های پرس شده استفاده می کنید باید بدانید که آن ها بمبی از شکر هستند.
جیلیان می گوید :

” خوردن یک یا دوتا از این اسموتی ها در هر روز می‌تواند تمام تلاش‌های شما برای کاهش وزن را از بین ببرد. برای جلوگیری از این اتفاق ، شما می توانید اسموتی خود را در خانه درست کنید. “

۴ موز

موز

آماندا بیکر یک متخصص دیگر در این زمینه می گوید :

” اگرچه همه میوه‌ها در کل برای کاهش وزن مناسب می باشند، اما برخی از میوه‌ها دارای شکر بیشتری هستند که ممکن است انتخاب خوبی برای شما نباشند. ” موز یکی از این میوه ها می باشد که می‌توان تا 17 گرم شکر و 120 کالری در هر موز تقریبا بزرگ مشاهده کرد .

۵ آناناس

آناناس

آماندا همچنین آناناس را جز این میوه ها می داند و هشدار می‌دهد که تا 17 گرم شکر در هر فنجان از این میوه شکر وجود دارد.

۶ انبه

انبه

اگرچه انبه بسیار خوشمزه می باشد ، اما دارای شکر بسیاری نیز می باشد : تا 22 گرم برای یک فنجان . اگر می‌خواهید وزن کم کنید ، انبه انتخاب مناسی برای شما نیست . اگر تصمیم دارید انبه بخورید ، حتما به مقدار مصرف خود توجه داشته باشید.

۷ انگور

انگور

بروک آلپرت ، رئیس هیات‌مدیره رژیم غذایی می گوید که انگور انتخاب خوبی برای کسانی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند، نیست. زیرا آن‌ها دارای شکر بسیاری هستند : حدود 16 گرم در هر فنجان .

۸ هندوانه

هندوانه

بروک همچنین توصیه می‌کند که نسبت به هندوانه محتاط باشید چون تقریبا در یک ششم هندوانه حدود 17 گرم شکر وجود دارد . اما بدون شک هندوانه یک میوه تابستانی عالی می باشد که نمی خواهید آن را از دست بدهید . پس فقط کافی است مقدار مصرف خود را کنترل کنید.

در لیست بالا شاهد معرفی میوه هایی بودیم که به دلیل داشتن شکر بالا انتخاب های مناسبی برای کاهش وزن نبودند.

تلگرام
ممکن است شما دوست داشته باشید