جی دی
فناوری ، سلامت ، سینما

8 حرکت عالی با تصویر برای از بین بردن چربی پهلوی شکم

0

آیا تلاش کرده‌اید که از شر این چربی  های پهلوی شکم خلاص  شوید، آیا می دانید چه ورزش هایی برای آب کردن چربی پهلوی شکم مناسب است؟ این چربی ها بسیار مقاوم هستند و اول از همه تشکیل می شوند و آخر از همه از بین می روند. برای از بین بردن چربی های پهلوی شکم چه باید کرد؟

در ادامه می خواهیم یک سری تمرینات ورزشی مناسب برای کاهش سریع چربی پهلوی شکم به شما معرفی کنیم که می توانند بسیار موثر باشند و هر چه سریعتر شما را از شر این چربی های سمج خلاص کنند.

حرکت Starfish:

Starfish یک نوع از حرکت های پلانک می باشد، که برای از بین بردن چربی های پهلو تدارک دیده شده است.

چگونه انجام دهید:

  • در ابتدا مانند تصویر زیر به حالت پلانک از کنار قرار بگیرید .
  • زمانی که به یک تعادل خوب رسیدید. به آرامی و همزمان دست و پای آزاد خود را به سمت بالا ببرید .
  • در این حرکت دست و پاهای خود را صاف نگه دارید. می توانید پس از چند روز تمرین، به طور آهسته پای خود را تا حد رسیدن به دست، بالا ببرید.
  • پس از چند ثانیه مکث دوباره به حالت اولیه بازگردید .
  • این حرکت را می توانید 15 بار در هر ست برای هر سمت تکرار کنید.

 

حرکت Oblique Crunch:

این حرکت نیز برای آب کردن چربی های پهلوی شکم بسیار مناسب است و دو ناحیه شکم و پهلوی شکم را هدف قرار می دهد.

چگونه انجام دهید:

  • بر روی کمر خود دراز بکشید.
  • پاهای خود را تا حد 90 درجه بالا آورده و از زانو خم کنید.
  • سپس دستان خود را مانند تصویر پشت سر قرار دهید.
  • این حالت اولیه شما می باشد. برای آغاز حرکت باید دست و پای مخالف را به سمت داخل شکم جمع کرده و سعی کنید آرنج خود را به زانویتان نزدیک کنید.
  • سپس همین حرکت را در جهت دیگر تکرار کنید.
  • می توانید در هر ست 10 بار این حرکت را انجام دهید.

 

حرکت Piked Elbow twists:

Piked Elbow اگر چه حرکت به نسبت دشواری است ، اما همین دشواری باعث می شود تا تاثیر بیشتری بر روی چربی های پهلوی شکم داشته باشد.

چگونه انجام دهید:

  • روی زمین دراز بکشید ، پاهایتان را صاف کنید و دست‌ها را دراز کنید.
  • حالا پاها و دست هایتان را به سمت بالا ببرید به گونه ای که سطح اتکا شما با زمین به حداقل برسد .
  • اگر نگه داشتن پاها به صورت صاف برای شما دشوار است، می‌توانید زانو های خود را خم کنید.
  • حال بالاتنه خود را به سمت راست بچرخانید، دست راست خود را خم کنید و آرنج راست را به زمین تماس دهید.
  • به آرامی به سمت چپ بچرخید و آرنج دست چپ خود را با زمین تماس دهید.
  • این حرکت را 20 بار در هر ست تکرار کنید.

حرکت Triangle با دمبل:

این حرکت را به بدون دمبل هم می توان انجام داد اما مطمئنا با استفاده از دمبل تاثیر گذاری آن بیشتر خواهد بود.

چگونه انجام دهید:

  • پاهایتان را از هم جدا کنید.
  • دمبل را در دست راست خود بگیرید . شما باید دمبل را به بالای سر خود ببرید و در این هنگام سعی کنید دست چپ را به زمین نزدیک کنید. 

  • تا جایی که می‌توانید بدون اینکه تعادل خود را از دست بدهید ، پایین بروید.
  • در هر ست 15 بار این حرکت را در هر سمت تکرار کنید.

 

حرکت Mermaid:

این حرکت تقریبا مشابه حرکت starfish می باشد که در ابتدا توضیح دادیم.

چگونه انجام دهید:

  • مانند تصویر به پهلو قرار بگیرد . در این حرکت شما باید به آرنج خود تکیه دهید.
  • دست آزاد خود را به پهلو بچسبانید و پاها را مستقیم در راستای بدن قرار دهید .
  • حال در این وضعیت تا جایی که می توانید جفت پاهای خود را به صورت چسبیده به هم، بالا بیاورید. پس از چند ثانیه مکث دوباره به جای ابتدایی خود بازگردانید.
  • این حرکت را در هر سمت 15 بار تکرار کنید.

حرکت Leg Lifts:

حرکتی با سطح دشواری متوسط و رو به بالا که تاثیر مستقیمی بر روی چربی ناحیه شکم دارد.

چگونه انجام دهید:

  • بر روی پشت خود دراز بکشید .
  • دستان خود را در کنار بدن و مستقیم نگه دارید.
  • پاها را در حالتی که جفت هستند تا جایی که می توانید بالا بیاورید و آرامی به پایین بازگردانید. اما در هنگام بازگشت پاها نباید با زمین برخورد داشته باشند.
  • در هر ست 15 بار این حرکت را تکرار کنید.

 

حرکت Hip Dips:

این حرکت نیز حسابی چربی های پهلوی شکم را درگیر خود می کند و برای چربی سوزی بسیار مناسب می باشد.

چگونه انجام دهید:

  • مانند حرکت های قبلی بر روی یک سمت از بدن خود و بر روی آرنج دست قرار بگیرید.
  • دست آزاد را به پهلوی خود بگیرید.
  • پاها باید مستقیم و به هم چسبیده باشد.
  • حال به آرامی نشیمن گاه خود را تا جایی که می توانید بالا آورده و دوباره به حالت قبل بازگردید.
  • برای هر سمت این حرکت را 15 بار تکرار کنید.

حرکت Tummy Tuck:

حرکتی کامل و موثر برای بسیاری از نقاط بدن است که برای آب کردن چربی های پهلو نیز مناسب می باشد. این حرکت سه گام دارد . اما شما می توانید در ابتدا فقط یک مرحله را انجام داده و در ادامه حرکت خود را کامل تر کنید.

چگونه انجام دهید:

  • در حالتی مانند حالت شنا قرار بگیرید. به گونه ای که بدن شما بر روی دستان و نوک انگشتان پا قرار بگیرد.
  • سپس پای راست خود را به داخل شکم برده به گونه ای که زانوی پای راست به آرنج دست راست ما نزدیک شود.
  • در گام دوم به آرامی زانوی پای راست خود را به سمت مرکز سینه خود ببیرید.
  • و در گام سوم نیز زانوی پای راست خود را به سمت آرنج دست چپ خود ببرید.
  • حال پای راست خود را به جایگاه ابتدایی بازگردانید و همین کار را با پای چپ تکرار کنید.

 

توجه ! ممکن است این حرکت ها  برای همه افراد مناسب نباشد . بنابراین با پزشک یا یک مربی مشورت کنید.
تلگرام
ممکن است شما دوست داشته باشید